christinemys

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2010

Länge sedan...

Av Christine - 4 augusti 2010 09:37

jag skrev här men det har varit fullt upp    så man blev snurrig i huvet.

Haft jättetrevligt och tråkiga saker har hänt.


Först kom finaste Anna  ner från Småland med sina goa töser Emmelie och Felicia.

 

Här är min Josephine Emmelie och Felicia   


 

Anna   


Saknar er massor tjejer!!!


Vi hitta på massa roliga saker Skånes Djurpark, Trollsjökväll i Eslöv med Lasse Berghagen.

Kvällen på terassen va ju haha asrolig...


 

Vänner   


Dom stannade 4 dagar och så skoj det var. Flickorna hade så skoj och Josephine, Emmelie är lika gamla så dom fnittra på rummet hihi  

När dom hade kört på Fredagen så på kvällen  kom Mickas ner med  sina barn Adam och Amanda.

Mickas skulle hjälpa Freddie med att flytta.

Även Lördagen flyttades det och jag hjälpte tillatt städa.

När vi va klara där va jag så slut i kroppen att jag nästan svimmade.

  

Nu så är han hemma hos mamma igen..   

På Söndagen åkte vi  till Lalandia i Danmark.

Vattenpalats med massor av  roliga vattenaktiviteter.

Pontus och Josephine va lyriska och bara njöt i fulla drag.

Stugan vi hade va  fantastisk. Över förväntan kan jag säga.

Bastu  egen tvättstuga bubbelbadkar  

Vi grillade och det smakade  så gott.

Kall öl blev det med till Pontus stora glädje hihi

  

Härlig semeter vi hade

Tack Mickas..

Hemma igen på Tisdagen tvätta fixa och på Fredagen  skulle Josephine åka till pappa.

Jag åkte till Köpenhemn med Mickas och tog in på hotell.

Rummet va mkt mindre än vi trott och restaurangen..  va inte öppen mer än på frukosten. hmmmm

Iaf vi har nog utforskat varenda affär i Köpenhamn, och öl blev det på div ställen.

Vi gick å gick å gick

  

Blev nog   ett par mil   den helgen *s*

Söndagen  checka vi ut. Styrde bilen mot Rödbyhavn. Calles nästa i Tyskland  :)

Vi handla  det vi skulle och åkte hemåt igen.

Fick ett infall att skicka sms  till Cajsa och det va början  till mardrömmen  som pågår nu.

Hon berättade att Mio hennes son ligger på sjukhuset och har en  tumör i hjärnan.

Jag blir helt förkrossad och arg ledsen alla känslor.. INTE Mio.. Massimilian som  är god rakt igenom och som vi alla älskar så mkt.

Jag blir så arg att jag vill skrika rakt ut.  

Ringer Cajsa när ajg är på svensk mark och får veta mer. Jag finns såklart  för henne i alla lägen.

Måndagen va jag i Eslöv hos  min fina vän Sofia för hon hade Lady hos sig  Cajsas hund.

När Cajsa va hemma igen gick vi dit pratade och  kändes bra att träffa henne.


Tisdagen åkte jag  tbx till Eslöv. Hämtade Dimi på fritids och vi tog tåget till Mio på sjukhuset. Hon ville jusåklart träffa sin älskade storebror.

Vi kommer dit och då har Pontus och hans föräldrar varit där en stund och Cajsa är där såklart.

Jag blev så ledsen inombords att se Mio.

Denna fantastiska kille som alltid är så glad pigg och ja jag finner inga ord...

Vf just Mio  vf.

 Jag va där en stund sen  gick vi ner å  mötte mommi som kommit dit för att vara hos sitt barnbarn.

Vilklen underbar familj Cajsa har.

Nu blir det biopsi imorgon Torsdag och kan bara vänta å vänta och vänta


Jag ber mina böner för dig Mio och har dig i mina tankar och  din familj

 Mamma Cajsa pappa Magnus  syskon Kim Dixi Dimi och såklart Carro din flickvän.




Alla älskar när han sjunger ...


Mio kämpa fighta å du ska se det ordnar sig..

  

 
 
cajsa

cajsa

9 augusti 2010 20:19

Min vän Du är underbar!! Älskar dej

http://www.cajsadiva.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christine - 10 augusti 2010 17:35


är det  glädjens dag. Mio har fått komma hem och  tumören är godartad. Behöver inte opereras utan strålning ev laser. Yes!!! vilken lycka kan jag säga .    Det som började som en mardröm.. är nu  ett enda stort lyckorus för Mio och alla vi ...

Av Christine - 20 juli 2010 15:24

bästaste Anna och  hennes flickor från Småland. Nämligen Vaggeryd. Ja det låter  ritigt som  skogen vischan hahaha. Jätteskoj att dom kommer ner. Aldrig träffat Anna men oj  många långa samtal så  detta är nästan som en dejt juh hahaha H...

Av Christine - 18 juli 2010 19:53

Då va det Söndag igen. Helgen  bara rusa iväg.... Ska lägga mig och se film hos Josephine och bara mysa.. Ha en skön Söndag...    ...

Av Christine - 16 juli 2010 09:20

 Dixi!   Idag är det din dag. 18-år och får gå på B2 haha.   Foto kommer  imorgon från Dixis kalas...   Får se om jag orkar skriva ngt här innan jag ska iväg men annars blir det imorgon...   En  låt som jag hörde igår på  Tobbes Fac...

Av Christine - 14 juli 2010 18:30

är åren mina barn föddes. 1986  den 2 December föddes Dennis. Jag va övertygad om att den va en Sandra haha men  han lyckades bli enda gossen på hela Trelleborgs BB ;) Redan  där blev han tjejtjusaren. Smeknamn Snoddas som farfar Jan gav honom....

Presentation


Myself i egen hög person.155cm över fotsulan.Mamma till 4 fina barn Jag har även mina fina underbart goa vänner som är riktiga vänner.
Får se om jag lyckas med detta att skriva blogg.
Ha en fin dag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards