christinemys

Direktlänk till inlägg 14 juli 2010

Dagen efter vår...

Av Christine - 14 juli 2010 12:24

välkommen hem överaskning för Cajsa.

Hon har ju varit hos nära och kära i norr och Finlandi 8 dagar så hon  var ju  saknad av oss.

Jag Sofia och Josephine  ringde på hennes dörr och gick in  vid 12 igår Tisdag.

Där satt hon med sin stukade fot och såg ut som en fågelholk när vi 3 kom in   .

Sofia serverade genast  ett glas vitt till henne och en  tallrik med god pastasallad  baconlindad kycklingfilè och god hemlagad dressing.

      

JÄTTEGOTT Sofia!!!!!!  

 

Därefter satt vi prata skratta och Cajsa fatta inte  att vi önska henne välkommen hem och att hon va saknad...  Fågelholksminen satt i ett tag kan jag säga.

Sen kom mommi*Cajsas mamma*

Evelina titta in med minilini*Alva*

 

Gullungen Världens  goaste  tös :)

En efter en titta in en sväng för att prata med Cajsa...

Isabelle Dixi Tina Kim och Linda Bibban

   

Tina&Dixi  och  Bibban

Tyvärr  fick jag ingen bild på Kim och Linda.

Isabelle och jag lyckades få en bra  bild på oss tillsammans   

 

Dagen  flöt på och vinet blev uppdrucket. Ja med tanke på att vi va många så  inte konstigt alls.

Det blev kväll och skratten och alla glada miner fortsatte som alltid när vi träffas.

 

Ja även denna kvällen  måste vi ha  en crazy bild haha  *se ovan*



 

Isabelle Dixi och... ja vad han nu hette.. Robin??? haha jag minns ej.


Kvällen rusa iväg och jag missa det tåget jag tänkt ta så  jag gick ner till nästa. Satte mig och vänta och hör att det är 15 minuter FÖRSENAT!!!!! Men hallå jag ville HEM till min säng     jag Gäspade å gäspade och ÄNTLIGEN kom tåget.

Nu va det bara sista biten hem.

I vanliga fall kan det ta ca 12 minuter att gå men är man  trött tar det längre jag gick  och gick   tyckters aldrig komma hem.

Tillslut stupar jag in genom dörren och ner i sängen....Då va jag  trött så det snurrade i skallen  


Nöjd och belåten  efter en fantastisk dag och det verkade eller jag VET Cajsa  va mer än nöjd...

Cajsa love you..  



 
 
Ingen bild

Fia

14 juli 2010 13:32

Ja visst var det trevligt, hon e helt underbar våran goa Cajsa:)
Vilken bra ide du fick och så lyckat det blev, hon anade verkligen inget :) hihi
Kram på dig min vän

 
cajsa

cajsa

14 juli 2010 18:22

Tack än en gång för en super kväll!! Ni e mina super goa vänner.. älskar er

http://www.cajsadiva.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christine - 10 augusti 2010 17:35


är det  glädjens dag. Mio har fått komma hem och  tumören är godartad. Behöver inte opereras utan strålning ev laser. Yes!!! vilken lycka kan jag säga .    Det som började som en mardröm.. är nu  ett enda stort lyckorus för Mio och alla vi ...

Av Christine - 4 augusti 2010 09:37

jag skrev här men det har varit fullt upp    så man blev snurrig i huvet. Haft jättetrevligt och tråkiga saker har hänt.   Först kom finaste Anna  ner från Småland med sina goa töser Emmelie och Felicia.   Här är min Josephine Emmelie och...

Av Christine - 20 juli 2010 15:24

bästaste Anna och  hennes flickor från Småland. Nämligen Vaggeryd. Ja det låter  ritigt som  skogen vischan hahaha. Jätteskoj att dom kommer ner. Aldrig träffat Anna men oj  många långa samtal så  detta är nästan som en dejt juh hahaha H...

Av Christine - 18 juli 2010 19:53

Då va det Söndag igen. Helgen  bara rusa iväg.... Ska lägga mig och se film hos Josephine och bara mysa.. Ha en skön Söndag...    ...

Av Christine - 16 juli 2010 09:20

 Dixi!   Idag är det din dag. 18-år och får gå på B2 haha.   Foto kommer  imorgon från Dixis kalas...   Får se om jag orkar skriva ngt här innan jag ska iväg men annars blir det imorgon...   En  låt som jag hörde igår på  Tobbes Fac...

Presentation


Myself i egen hög person.155cm över fotsulan.Mamma till 4 fina barn Jag har även mina fina underbart goa vänner som är riktiga vänner.
Får se om jag lyckas med detta att skriva blogg.
Ha en fin dag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards