christinemys

Alla inlägg under juli 2010

Av Christine - 20 juli 2010 15:24

bästaste Anna och  hennes flickor från Småland.

Nämligen Vaggeryd.

Ja det låter  ritigt som  skogen vischan hahaha.

Jätteskoj att dom kommer ner.

Aldrig träffat Anna men oj  många långa samtal så  detta är nästan som en dejt juh hahaha


Ha en underbar dag/dagar.

På återskrivandes...

  

Av Christine - 18 juli 2010 19:53

Då va det Söndag igen.

Helgen  bara rusa iväg....

Ska lägga mig och se film hos Josephine och bara mysa..

Ha en skön Söndag...

  

Av Christine - 16 juli 2010 09:20

 Dixi!


Idag är det din dag.

18-år och får gå på B2 haha.


Foto kommer  imorgon från Dixis kalas...


Får se om jag orkar skriva ngt här innan jag ska iväg men annars blir det imorgon...


En  låt som jag hörde igår på  Tobbes Facebook. håll till godo...

 Gåshud och en tår i ögat...


Av Christine - 14 juli 2010 18:30

är åren mina barn föddes.

1986  den 2 December föddes Dennis.

Jag va övertygad om att den va en Sandra haha men  han lyckades bli enda gossen på hela Trelleborgs BB ;) Redan  där blev han tjejtjusaren.

Smeknamn Snoddas som farfar Jan gav honom.

Otaliga är hans smeknamn men idag har han inget.. vad jag vet.

Fyller 24 iår. Jösses vad tiden sprungit iväg.

Idag är han sambo med Emelie bor i hus och har eget företag.

Behöver ni solfilm på bilden och vill ha dte fackmässigt utfört så  är det Dennis Sjöholm ni ska  ringa *ler*

Vill ni har naglarna vidgjorda ska ni ta klontakt med Emelie på Designnaglar :)


Otroligt att lille Sune ska bli 24 iår...  

 

 

ps Nypon växer på busken men inte nyponsoppa*   

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


1990 den 17 Mars

föddes Freddie.

En Lördagkväll  på Malmö KK och att det va en gosse ja det tog man förgivet för  nu  va det redan 3 gossar som vart födda  på 3 år.

En liten glad skit som sprang med hockeyklubban 11,5 månad gammal haha

Nu är han 20,5 år bor hos mamma igen :)

Många tror han heter Fredrik men han är döpt Freddie :)

Han letar jobb med ljus och lykta igen så  ngt inom bygg så hojta... :)

 

  


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


1993


Pontus kika ut den 18 April 01,52 .

Seg unge som  skulle stanna 5 dagar extra i magen.  

 Redan som liten bebis visa han att  envishet va hans motto haha ger sig aldrig.

 Nu är han 17 år och ja envis till 1000.

 

Det enda som  finns för honom sen 2 år tillbaka är TRÄNINGEN!!!

  

*skrattar* Nåja han tycker det är skoj..

  


 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


1999..

en snöstormig vinterdag i Januari närmare bestämt den 12:e

Då va det dags för  skruttan sedan kallad för Tulla.

En så  söt liten flicka.

Stoltare storebröder kunde man ej finna.

Fick lära sig tidigt att med brossorna kunde mna linda  kring sitt lillfinger men  när hon kom i trotsåldern.. då  va hon ju inte så söt utan bara pestig *S*

Tuff tjej blev hon för med 3 bröder fick man tåla tuffa tag*s*

Pojkarna i skolan får även smaka på sin egna medicin för Josephine Sjöholm backar inte för dom däringade gossarna i klassen

 

  



Av Christine - 14 juli 2010 12:24

välkommen hem överaskning för Cajsa.

Hon har ju varit hos nära och kära i norr och Finlandi 8 dagar så hon  var ju  saknad av oss.

Jag Sofia och Josephine  ringde på hennes dörr och gick in  vid 12 igår Tisdag.

Där satt hon med sin stukade fot och såg ut som en fågelholk när vi 3 kom in   .

Sofia serverade genast  ett glas vitt till henne och en  tallrik med god pastasallad  baconlindad kycklingfilè och god hemlagad dressing.

      

JÄTTEGOTT Sofia!!!!!!  

 

Därefter satt vi prata skratta och Cajsa fatta inte  att vi önska henne välkommen hem och att hon va saknad...  Fågelholksminen satt i ett tag kan jag säga.

Sen kom mommi*Cajsas mamma*

Evelina titta in med minilini*Alva*

 

Gullungen Världens  goaste  tös :)

En efter en titta in en sväng för att prata med Cajsa...

Isabelle Dixi Tina Kim och Linda Bibban

   

Tina&Dixi  och  Bibban

Tyvärr  fick jag ingen bild på Kim och Linda.

Isabelle och jag lyckades få en bra  bild på oss tillsammans   

 

Dagen  flöt på och vinet blev uppdrucket. Ja med tanke på att vi va många så  inte konstigt alls.

Det blev kväll och skratten och alla glada miner fortsatte som alltid när vi träffas.

 

Ja även denna kvällen  måste vi ha  en crazy bild haha  *se ovan*



 

Isabelle Dixi och... ja vad han nu hette.. Robin??? haha jag minns ej.


Kvällen rusa iväg och jag missa det tåget jag tänkt ta så  jag gick ner till nästa. Satte mig och vänta och hör att det är 15 minuter FÖRSENAT!!!!! Men hallå jag ville HEM till min säng     jag Gäspade å gäspade och ÄNTLIGEN kom tåget.

Nu va det bara sista biten hem.

I vanliga fall kan det ta ca 12 minuter att gå men är man  trött tar det längre jag gick  och gick   tyckters aldrig komma hem.

Tillslut stupar jag in genom dörren och ner i sängen....Då va jag  trött så det snurrade i skallen  


Nöjd och belåten  efter en fantastisk dag och det verkade eller jag VET Cajsa  va mer än nöjd...

Cajsa love you..  



Av Christine - 10 juli 2010 13:31

Ja vad säger man? Nu är det varmare än varmast och kan knappt gå ut. Ska flytta in i duschen känns det som.

  

Igår fanns man bara.

Lämnade Josephine vid tåget för hon ska vara hos pappa denna helgen.

Innan hon åkte tog vi varsin god glass. MUMS!!!  

Orkade inte skriva något igår för.. ja just det ja rätt gissat.. varmt haha

   

Kom på att Josephine har en golvfläkt i sitt rum så jag tog ut den i köket och full fart på den.

Härligt och välbehövligt kan jag säga .

Jag har varit nere och betalat min hästandel idag på V75 Halmstad.


Får se hur det går om jag kan ge Lena ngn vinstpeng på Måndag.

Stackars hästar som ska  trava idenna värmen.


Nu har min fina vän Cajsa varit  på semester sen... ja  snart en vecka*s*

Hon kommer hem på Tisdag och då ska vi.....

Längtar efter min häxa jööö haha


Nu har jag inget vettigt att skriva så tjingeling på er.

*hade jag inte innan heller för den delen*



Av Christine - 8 juli 2010 20:13

Gokväll.

Ännu en  varm underbar dag  når sitt slut. Riktigt varmt idag igen 

Gick upp tidigt drack mitt kaffe och åt två laxsmörgåsar och det smakade väldigt gott kan jag säga.  

Sen skickade Lena till mig att hon tyckte jag skulle komma till jobbet och snäll som jag är går jag ner en sväng till dom .hihi

Hämtar ut  allergimedicin till mig och barnen för  både jag och Pontus  känner av pollen iår Nåja nu har vi medicin hemma och  skönt e det.


Middagen  blev idag goda kotletter med  färskpotatis och sallad till det.. Vi blev så mätta jag och Josephine.

  

Satte mig en sväng i solen men såklart den går i moln hmmm jaja men jag hörde en urbra låt som jag lagt in i mobilen och aldrig hört innan.


Lyssna och njut En låt där är fart i *s*

Vilken röst hon har!!!!! Gillar verkligen henne.


Har även vart ute och gått min kvällsrunda men idag blev det ynka 35 minuter :(

Ont i höger fot så det fick bli lilla rundan.

Nu väntar jag på att kl ska  ticka på och lägga oss se film jag och Josephine.

Det blir Alice i Underlandet

 Hoppas den är bra men jag tror det.

Ha en fortsatt skön kväll...

  

Presentation


Myself i egen hög person.155cm över fotsulan.Mamma till 4 fina barn Jag har även mina fina underbart goa vänner som är riktiga vänner.
Får se om jag lyckas med detta att skriva blogg.
Ha en fin dag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards